نگاهی به نمایشگاه های اروپا در ماه ژانویه (کشور آلمان- بخش اول )

5/5

آنچه در مطلب میخوانید:

نمایشگاه مد ولباس برلین | نمایشگاه های اروپا

در سالهای اخیر شرکت در نمایشگاه های بین المللی در قاره اروپا به یک باید تبدیل شده است. شرکت ها و سازمان های داخلی می کوشند تا با بازدید از این نمایشگاه ها با پیشرفت های روز دنیا آشنا شده و مسیر را برای دستیابی به اهدافشان هموار سازند.آژانس های مسافرتی نیز با برگزاری تور نمایشگاهی سعی می کنند از این فرصت به وجود آمده استفاده کرده و گردشگران تجاری خود را به این نمایشگاه ها برسانند. ماه ژانویه فرصت خوبی برای تجار و مدیران ایرانی است که از نمایشگاه های اروپا دیدن کنند .در این مقاله سعی می کنیم نگاهی به نمایشگاه های ژانویه 2019 آلمان به عنوان کشوری با سابقه درخشان در زمینه صنعت بیاندازیم و بخشی از نمایشگاه هایی که قرار است در ماه ژانویه برگزار شود به طور مختصر توضیح دهیم .

نمایشگاه مد ولباس برلین | نمایشگاه های اروپا
1- نمایشگاه مد ولباس برلین
این نمایشگاه که از 5 تا 6 ژانویه در شهر برلین برگزار خواهد شد با تمرکز بر روی لباس مراسم عروسی، برگزار می شود و شما می توانید از طریق سایت www.hochzeitswelt-messen.de در مورد این نمایشگاه اطلاعات بیشتری کسب کنید. مطمئنا این نمایشگاه فرصت خوبی برای طراحان لباس و تجار فعال در زمینه مد و پوشاک خواهد بود .

2- نمایشگاه بین المللی ارتباطات بصری دوسلدورف
این نمایشگاه در شهر دوسلدورف آلمان در روزهای 8 الی 10ژانویه برگزار خواهد شد .محل نمایشگاه مرکز نمایشگاه های دوسلدورف خواهد بود این نمایشگاه فرصت خوبی برای حضور فعالان در زمینه تبلیغات است . این نمایشگاه هر سال یک مرتبه در همین محل برگزار می شود و از این جهت فرصت بی نظیری در اختیار بازدید کنندگان می گذارد. علاقه مندان می توانند از طریق وبسایت www.viscom-messe.com در مورد این نمایشگاه اطلاعات بیشتری کسب کنید .

3- نمایشگاه بین المللی تبلیغات ویژه(PSI)
این نمایشگاه از سال 1962 و هر ساله یک مرتبه در شهر دوسلدورف آلمان برگزار می شود . این نمایشگاه برای فعالان در زمینه تبلیغات و بازاریابی مناسب است . این نمایشگاه هم از تاریخ 8 تا 10 ژانویه برگزار خواهد شد . علاقه مندان می توانند از طریق وب سایت www.psi-messe.com
در مورد این نمایشگاه اطلاعاتی که می خواهند کسب کنند .

نمایشگاه بین المللی منسوجات خانه| نمایشگاه های اروپا
نمایشگاه بین المللی منسوجات خانه| نمایشگاه های اروپا

4- نمایشگاه بین المللی منسوجات خانه
این نمایشگاه که به کف پوش ها ، پرده و انواع پارچه های به کار رفته در خانه مانند رو بالشی، رو پوش های مبلمان و منسوجاتی از این قبیل می پردازد. این نمایشگاه در تاریخ 8 تا 10 ژانویه در شهر فرانکفورت آلمان برگزار خواهد شد . صنایع مرتبط با این نمایشگاه ، صنعت منسوجات، منسوجات خانه ، صنعت پارچه بافی می باشد که برای فعالان در این صنایع می توانند از این نمایشگاه بهره کافی را ببرند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به وبسایت رسمی این نمایشگاه به آدرس www.heimtextil.messefrankfurt.com اطلاعات کافی و مفیدی را کسب کنند.

5- نمایشگاه برق ساختمان، فن آوری اطلاعات و روشنایی(ELtec)
این نمایشگاه یکی از بهترین نمایشگاه هایی است که تجار ایرانی و فعالان در زمینه برق و روشنایی و همین طور فن آوری اطلاعات به بازدید این نمایشگاه در شهر نورنبرگ آلمان می روند البته این نمایشگاه یک نمایشگاه دوسالانه است یعنی هر دو سال یک بار برگزار می شود . این نمایشگاه از سال 1979 برگزار می شود و نمایشگاه معتبری است . صنایع مرتبط با این نمایشگاه صنعت الکترونیک و مهندسی الکترونیک است . در ماه ژانویه پیش رو این نمایشگاه در روز 9 تا 11 ژانویه برگزار میشود . علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی این نمایشگاه به آدرس www.eltec.info کسب اطلاعات کنند.

6- نمایشگاه منسوجات و کف پوش هانوفر
این نمایشگاه هر ساله در شهر هانوفر آلمان برگزار می شود و صنایع مرتبط با آن منسوجات و کف پوش ها می باشند که از سال 1989 در مرکز نمایشگاه های هانوفر برگزار می شود . امسال نیز این نمایشگاه در روز های 11 الی 14 ژانویه برگزار خواهد شد . وب سایت رسمی نمایشگاه Domotex Hannover به آدرس www.domotex.de اطلاعات خوبی را به علاقمندان بازدید از این نمایشگاه ارائه می کند .

7- نمایشگاه خانه، توریست، باغبانی و مراسم عروسی
البته شاید این نمایشگاه یک نمایشگاه عام به نظر برسد اما به خاطر همین موضوع بازدید کنندگان بسیاری دارد . این نمایشگاه هر ساله و از سال 1992 در شهر سالزوفلن آلمان برگزار می شود . صنایع مرتبط با این نمایشگاه صنعت ساختمان، صنعت باغبانی و تشریفات مراسمات عروسی است. وب سایت رسمی این نمایشگاه www.messezentrum.de است.

8- نمایشگاه بین المللی مراسمات عروسی (TrauDich)
این نمایشگاه هر ساله یک بار در شهر اشتوتگارت آلمان برگزار می شود . امسال نیز در تاریخ 12 تا 13 ژانویه این نمایشگاه جالب برگزار خواهد شد. وب سایت رسمی این نمایشگاه www.traudich.de است.

9- نمایشگاه گردشگری (CMT )
این نمایشگاه در واقع یک نمایشگاه گردشگری و تفریحات است که هر ساله در شهر اشتوتگارت آلمان برگزار می شود و قدمت آن به سال 1968 می رسد. امسال نیز از روز 12 تا 20 ژانویه برگزار خواهد شد . فعالان در زمینه گردشگری و مدیران آژانس های هواپیمایی می توانند از دستاورد های جدید صنعت گردشگری در این نمایشگاه با قدمت 50 ساله دیدن کنند. سایت رسمی این نمایشگاه www.cmt-stuttgart.de می باشد .

10- نمایشگاه لوازم آشپزخانه
این نمایشگاه بسیار جالب و پرطرفدار در شهر کلن و بین 14 تا 20 ماه ژانویه پیش رو برگزار خواهد شد . البته این نمایشگاه هر دو سال یک بار برگزار می شود . صنایع لوازم خانگی ، خوردنی و آشامیدنی صنایع مرتبط با این نمایشگاه می باشد . وب سایت رسمی این نمایشگاه به آدرس www.livingkitchen-cologne.com محل خوبی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نمایشگاه است.

11- نمایشگاه بین المللی سرگرمی(Lipper Modellbautage)
این نمایشگاه به صنعت سرگرمی و بازی های رایانه ای می پردازد که یکی از محبوب ترین نمایشگاه های صنعت سرگرمی در اروپاست که هر ساله هزاران نفر را به سمت خود جلب می کند . این نمایشگاه جالب از 18 تا 20 ژانویه پیش رو در شهر سالزوفلن برگزار خواهد شد که مرتبط با صنایع عروسک سازی و بازی های رایانه ای است. علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.lipper-modellbautage.de در مورد این نمایشگاه اطلاعات بیشتری کسب کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید!