سه مقصد پرطرفدار خارجی برای تورهای نوروز

5/5

آنچه در مطلب میخوانید:

سه مقصد پرطرفدار خارجی برای تورهای نوروز

اگر می خواهید برای تعطیلات نوروز برنامه سفر خود را تنظیم کنید و با یکی از تورهای نوروزی همراه شوید اما نمی دانید که کدام مقصد خارجی برای شما مناسب تر است، با این مقاله همراه شوید تا سه کشور پرطرفدار برای سفرهای نوروزی را معرفی کنیم. امیدواریم از خواندن این مطلب استفاده کافی را ببرید . سه مقصدی که در اینجا معرفی می شوند ، جزو مقاصد پرطرفدار در آسیا و اروپا هستند . در مقالات بعدی به معرفی مقاصد قاره های دیگر خواهیم پرداخت.

هنگ کنگ شهری به قدرت یک کشور
به عنوان اولین مقصد پر طرفدار این مقاله ، هنگ کنگ را پیشنهاد می کنیم . شهر هنگ کنگ که از امپراطوری بزرگ بریتانیا استقلال یافت اکنون به صورت مستقل اداره می شود . البته لهجه هنگ کنگی ها کمی با زبان چینی ها متفاوت است و در هنگ کنگ به لهجه کانتونی صحبت می شود اما از این تفاوت ها که بگذریم هنگ کنگ هم مانند شهرهای چین پر از شگفتی و آسمان خراش های بزرگ است. بندر هنگ کنگ یکی از مراکز تجاری بزرگ در جهان به شمار می رود که مبنای خود را بر پیشرفت و تویعه روز افزون گذاشته است. جاذبه های گردشگری هنگ کنگ بیشمار است. هنگ کنگ بیش از 200 جزیره را شامل می شود که بزرگ ترین آنها جزیره لانتاو است . یکی از تفاوت های هنگ کنگ با  شهرهای چین این است که در سفر به هنگ کنگ شما می توانید هر چه که برای خوردن می پسندید پیدا کنید و تنها به غذاهای چینی محدود نخواهید شد. این مزیت بسیار عالی برای کسانی که به غذاهای چینی علاقه ای ندارند بسیار مهم است. در تور هنگ کنگ می توانید از فستیوال های متنوع این شهر نیز لذت ببرید. از جاذبه های گردشگری مهم این شهر که می توانید در تورهای نوروز هنگ کنگ از آنها بازدید کنید از رستوران ها و غذاخوردی های متنوع ، بازدید از آسمان خراش های معروف و دیزنی لند هنگ کنگ نام برد که برای یک سفر خانوادگی و به خصوص برای کودکان بسیار جذاب و هیجان انگیز است.

هنگ کنگ شهری به قدرت یک کشور

ماکائو،غرق در زیبایی و رنگ
منطقه خودمختار ماکائو که به صورت مستقل اداره می شود، شاید برای بسیاری از گردشگران ناشناخته باشد .ماکائو شبه جزیره سرگرمی و تفریح است . این شبه جزیره منبای اقتصادی خود را بر روی جذب گردشگرانی گذاشته است که به این شهر میروند تا با تفریح و سرگرمی لحظات خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنند. در تور نوروزی ماکائو از جاذبه هایی مانند کلیسای سنت پائول، ونیز ماکائو و میدان سنادو بازدید کنید که بخشی از برترین جاذبه های گردشگری ماکائو است.

ماکائو،غرق در زیبایی و رنگ

پاریس،عروس شهرهای فرانسه
در میان تورهای نوروزی، تور پاریس محبوب ترین تورهاست. این شهر از جاذبه ، رنگ و هنر لبریز است . پاریس شهر رستوران ها، نمادهای ملی و معروف فرانسه و سرگرمی است. اگر بخواهیم فقط سه شهر بزرگ را به عنوان مقاصد گردشگری برتر دنیا معرفی کنیم بی شک پاریس یکی از آنها خواهد بود . در تور پاریس از برج ایفل که نماد این شهر است ، کلیسای نوتردام ، موزه معروف لوور و طاق آزادی بازدید خواهید کرد. این جاذبه ها بسیار زیبا و تماشایی هستند و هر کدام محبوبیت ویژه ای در دنیای گردشگری دارند. پاریس با تمام زیبایی هایش منتظر حضور شماست تا با شگفتی ها شما را غافلگیر کند .

پاریس،عروس شهرهای فرانسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید!