جاذبه‌های گردشگری کبک سیتی کانادا

5/5

آنچه در مطلب میخوانید:

اغذیه فروشی Le Clocher Penche، ۲۰۳ rue Saint-Joseph Est

یکی از زیباترین شهرها در منطقه آمریکای شمالی، کبک سیتی است که به عنوان نشانه اصلی فرهنگ فرانسوی در این ناحیه خودنمایی می‌کند. کبک سیتی به عنوان مرکز استان کبک یک مرکز تجاری مهم در این نقطه از آمریکای شمالی محسوب می‌شود اگرچه که هنوز اهمیت تاریخی خود را از دست نداده است. این شهر به همراه خیابان‌هایی باریک، استحکاماتی دیوارکشی شده و ساختمان‌هایی با قدمت چندین قرن هم اکنون به بخشی از فهرست میراث جهانی یونسکو مبدل شده است. در این مطلب به معرفی برترین جاذبه‌های گردشگری کبک سیتی پرداخته شده است.

هتل فرونتناک

هتل فرونتناک در مکانی قرار گرفته است که در ابتدا قلعه‌ای به نام قلعه سنت لوییس در آن قرار داشت به همین دلیل ساکنین این هتل و همچنین گردشگران می‌توانند از بقایای این قلعه نیز بازدید کنند. در کنار این هتل نیز یک هتل دو ستاره دیگر با نام هتل باغ Jardins du Gouverneur به احترام دو ژنرال کشته شده در جنگ سال 1759 ساخته شده است.

این هتل نمادین توسط سازمان راه آهن کانادا در سال 1894 ساخته شد و یکی از نقاط تاریخی شهر به شمار می‌آید. هتل فرونتناک در بالای محله شامپلن کوچک و شهر باسه ساخته شده است و نمای بسیار زیبایی را از رودخانه لارنس در اختیار گردشگران می‌گذارد.

هتل فرونتناک | مناطق گردشگری کانادا

قلعه سلطنتی

این قلعه در سال 1608 ساخته شد و پس از مدت کوتاهی به پایتخت آمریکای فرانسوی مبدل گردید. ساختمان‌های تاریخی موجود در این قلعه، به ویژه کلیسای قدیمی نتردام ویکتوریا آن، از جمله جاذبه‌های گردشگری زیبای این قلعه محسوب می‌شوند. بخش‌هایی از موزه تاریخ تمدن نیز در این قلعه قرار دارند.

رستوران فست فود Chez Ashton، ۲۵ locations in the Quebec City area

اگر چه ممکن است Ashton’s (همانطور که افراد محلی آن را می نامند) شبیه به هریک از رستورانهای زنجیره ای فست فود باشد، اما غذای این رستوران به طور متمایزی مختص کبک بوده و فقط در کبک سیتی یافت می شود. در این مکان می توانید ساندویچهای گوشت دودی، هات داگها، برگرها و انواع مختلف poutine (نوعی غذا) را بیابید. این رستورانها در اواخر شب کار کرده و اکثر آنها ۲۴ ساعت باز هستند.

رستوران فست فود Chez Ashton، ۲۵ locations in the Quebec City area

دشت‌های آبراهام

در سال 1759 دشت‌های آبراهام مکانی برای جنگ‌های خونین بود که آینده شهر را رقم می‌زدند؛ جنگ‌هایی که در یکی از آن‌ها وولف، ژنرال بریتانیایی، کنترل کبک سیتی را از چنگ مونتکالم، ژنرال فرانسوی، درآورد. دشت‌های آبراهام در سمت غرب سیتادل قرار دارند. نمایش‌هایی که در این منطقه برگزار می‌شوند، نشان می‌دهند که چگونه کبک سیتی در مقابل ارتش بریتانیا مقاومت کرد و در نهایت به دست بریتانیا افتاد. از جمله ویژگی‌های گردشگری این منطقه می‌توان به برج‌های مارتلو و باغ‌های ژاندارک اشاره کرد.

دشت‌های آبراهام | مناطق گردشگری کانادا

اغذیه فروشی Le Clocher Penche، ۲۰۳ rue Saint-Joseph Est

Rue Saint-Joseph یکی از خیابانهای اصلی است که از میان Saint-Roch می گذرد و دارای انواع متنوعی رستورانها و کافه ها است. برای صرف یک غذای محلی عالی، ارگانیک و بسیار فرانسوی باید به اغذیه فروشی Le Clocher Penche بروید. در منو، نام نانواها، سازنده های پنیر و کشاورزان محلی را خواهید دید که غذاها را برای شما آماده کرده اند. خدمات عالی، دکور هنری و صمیمی و غذاهای شعف انگیزی در این مکان خواهید یافت.

اغذیه فروشی Le Clocher Penche، ۲۰۳ rue Saint-Joseph Est

کشتی کبک – لاوی

بخشی از حمل و نقل بین شهرهای کبک سیتی و لاوی به وسیله یک کشتی انجام می‌شود که از رود سنت لارنس عبور می‌کند. این کشتی علاوه بر این که یک مسیر حمل و نقل سریع را در اختیار مسافران می‌گذارد، نمای بسیار زیبایی را نیز از افق مرئی شهر مخصوصا” در هنگام شب که چراغ‌های کاخ فرونتناک، ساختمان پرایس و دیگر بناهای تاریخی منطقه را روشن می‌کنند، در اختیار گردشگران می‌گذارد.

اسکله این کشتی در شهر لاور تاون قرار دارد. گردشگران می‌توانند از این ایستگاه با یک پیاده روی کوتاه مسیر بین محله شامپلن کوچک و قلعه سلطنتی را طی کنند.

محله شامپلن کوچک

این محله زمانی پایتخت فرانسه جدید بود اما هم اکنون در قالب مجموعه‌ای از یک بازار صنعتی، چند رستوران با سبک آشپزی کبکی و فروشگاه‌هایی برای خرید سوغات ایفای نقش می‌کند. شامپلن کوچک به همراه خیابان‌های باریک و ساختمان‌های کم ارتفاعش یکی از جاذبه‌های گردشگری زیبای کبک سیتی محسوب می‌شود. خیابان‌های باریک این محله که تنها امکان پیاده روی در آن‌ها وجود دارد، اوقات فراغت بسیار خوبی را برای شما فراهم می‌سازند.

سیتادل

سیتادل یک مجموعه ستاره‌ای شکل است که در بالای منطقه کپه دیامانت قرار دارد و نمایی بسیار وسیع را از رودخانه سنت لارنس و مناطق اطراف آن در اختیار بازدیدکنندگان می‌گذارد. این قلعه بزرگ توسط نیروهای بریتانیایی در سال 1832 تکمیل شد اما توانست تا سال 1850 به توان دفاعی کبک سیتی بیفزاید. این قلعه هم اکنون یک موزه نظامی است که یک انبار باروت بازسازی شده را نیز در خود نگه می‌دارد. سیتادل در فصل تابستان به عنوان اقامتگاه فرماندار کانادا ایفای نقش می‌کند. هنگ بیست و دوم کانادا نیز در این قلعه قرار دارد و در فصل تابستان یک مراسم رژه نمادین را در این مکان تاریخی اجرا می‌کند.

رستوران Chez Temporel، ۲۵ Rue Couillard

رستوران Chez Temporel در بخش مسکونی خیابانی در قدیمی ترین و توریستی ترین بخش شهر، بین آپارتمان هایی با پرده های کرکره ای و ساختمانهای سنگفرش قرار داشته و از سال ۱۹۷۴ به سرو قهوه و ناهار و صبحانه های خوشمزه مشغول بوده است. برای صرف ناهار در محیطی آرام و با فراغت خاطر، غذای Croque Monsieur را که با نوشیدنی دلچسب محلی همراه است، در حال مشاهده افراد محلی در محل سکونت طبیعی خود میل کنید.

آندیا سیر بهترین خدمات راجهت اخذ ویزای کانادا و اقامت در کانادا با تور کانادا پیش روی شما خواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید!