ویزای تجاری کره جنوبی

ویزای تجاری کره جنوبی | آندیا سیر

Table of Contents

ویزای تجاری کره جنوبی

آژانس آندیا سیر دارای سابقه در اخذ ویزای کشور های مختلف

آژانس آندیا سیر مدتی است که تورهای توریستی کره جنوبی را با همکار کره جنوبی برنامه ریزی و اجرا نموده است و در این راستا اخذ ویزای کره جنوبی که از دشوارترین ویزاها برای ایرانیان بوده و لازمه سفر به کره جنوبی میباشد را در دستور کار دارد. در طی سالهای گذشته این شرکت تعداد قابل توجهی ویزا برای متقاضیان واجد شرایط اخذ نموده است و ادعا نداریم که ما برای آنها ویزا گرفته ایم و مدارک خوب اکثر آنها باعث صدور ویزا گردیده است ولی برای اخذ ویزای کره جنوبی لازم است که فرمها با دقت بسیار زیاد و توسط متخصصین تکمیل شوند و گزارش توجهیی سفر و گذاشتن دعوتنامه معتبر شانس صدور ویزاهای ما را تا حد بسیار زیادی بالا برده است.

شما می توانید برای اطلاع از تور کره جنوبی و همچنین کسب اطلاعات در زمینه ویزای کره جنوبی با شماره تلفن :22053057-021 (10 خط ویژه) تماس حاصل نمایید.

نحوه اقدام برای درخواست ویزای کره جنوبی
برای اخذ ویزای کره جنوبی، باید درخواست خود را به یکی از کارگزاران ویزای این کشور که اطلاعات آن‌ها در سفارت کره جنوبی منتشر شده است، ارائه کنید. لزومی به مراجعه حضوری به سفارت کره جنوبی نیست و شما باید تمامی مدارک و هزینه درخواست ویزا را به کارگزار خود تحویل دهید.
نگاه کلی به اخذ ویزای کره جنوبی:
ویزای کره جنوبی فقط در قالب تورهای گروهی اقدام می‌شود. شما به هیچ عنوان نمی‌توانید انفرادی موفق به اخذ ویزای کره جنوبی شوید.
تمکن مالی و اقدام به صورت گروهی از مهم ترین شرایط اخذ ویزای کره جنوبی می‌باشد.
نیازی به مراجعه حضوری برای اخذ ویزای کره جنوبی نیست و درخواست ویزای خود را باید به آژانس‌ها و کارگزاران ویزای کره ارائه کنید.
 ویزای کره جنوبی در ۲ نوع عادی و فوری (فقط برای ویزای مولتیپل) صادر می‌شود که هزینه ویزای عادی آن ۲۴۰ دلار و هزینه ویزای فوری آن ۳۰۰ دلار می‌باشد.
رزرو قطعی هتل محل اقامت خود را حتما باید به افسران مرزی ارائه کنید.
حدودا ۷ تا ۱۰ روز کاری به درخواست ویزای توریستی کره جنوبی شما پاسخ داده می‌شود و این ویزا تا ۳۰ روز معتبر است
گردشگرانی که قصد سفر به کشور زیبای کره جنوبی را دارند باید در مرحله ی اول فرم تقاضای ویزا را پر کنند. متقاضی در این مرحله باید مدارک خود را آماده کند، سپس با در دست داشتن مدارک لازم برای اخذ ویزای کره جنوبی به سفارت این کشور در ایران مراجعه نمایید. لازم است بدانید که در صورتی می توانید شخصا برای دریافت ویزای کره جنوبی اقدام نمایید که از این کشور دعوتنامه داشته باشید. در غیر این صورت مرحله مراجعه به سفارت را می توانید به وکیل، کارگزار و یا نماینده ای آژانس هواپیمایی بسپارید. لازم به ذکر است که حضور متقاضی ویزای کره جنوبی برای انگشت نگاری در سفارت الزامی می باشد. یکی از موارد مهم در صدور ویزای کره جنوبی ، میزان موجودی حساب بانکی شما می باشد در صورتی که مبلغ موجودی زیاد باشد احتمال صدور ویزای کروه جنوبی از طرف سفارت بیشتر است.

1-اصل پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار به همراه گذرنامه های قبلی
2-دو قطعه عکس ۳*۴ با پس زمینه سفید جدید
3-اصل شناسنامه به همراه ترجمه انگلیسی
4-اصل سند ازدواج
5-ضمانت برگشت
6-مدارک بانکی و مالی
7-حساب های کوتاه مدت یا جاری : برای حساب های کوتاه مدت گواهی تمکن مالی صادره از امور بین الملل به لاین + پرینت از ریز حساب ۳ ماه آخر
8-حساب هاسی بلند مدت: کارت حساب سپرده به همراه گواهی تمکن مالی صادره از امور بین الملل بانک مربوطه + پرینت از سود حساب ۳ ماه آخر
9-حداقل مانده حساب : حداقل مانده حساب برای متقاضی ویزای کره جنوبی می بایست ۴ میلیون تومان باشد بدیهیست در صورت سفر خانواده سه نفره حساب سرپرست خانواده می بایست حداقل ۱۲۰ میلیون تومان موجودی داشته باشد.
10-بیمه نامه مسافرتی با اعتبار ۳۰ هزار یورو
11-ترجمه سند مالکیت
12-اسنادی مبنی بر وضعیت شغلی متقاضی
13-کارمندان بخش دولتی : ترجمه رسمی آخرین حکم کارگزینی
14-کارمندان بخش خصوصی : گواهی اشتغال به کار (تاریخ استخدام – سمت و میزان حقوق متقاضی در آن مشخص باشد)
15-صاحبان شرکت های خصوصی : ترجمه روزنامه رسمی شرکت به همراه رزومه شرکت
16-مشاغل آزاد : ترجمه جواز کسب و یا کارت بازرگانی
17-دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها : کارت بین المللی دانشجویی یا کارت عضویت هیئت علمی
18-بلیط هواپیما به صورت رفت و برگشت و رزرو هتل در کره جنوبی
19-تمکن مالی بیش از ۴۰ میلیون تومان

کره جنوبی کشوری در شرق آسیا و پایتخت آن سئول است. این شهر بزرگ‌ترین شهر کره جنوبی محسوب می‌شود. محدوده پایتخت کره، دومین محدوده متروپولیتن در دنیا است.
برای سفر تفریحی یا سفر با تور کره جنوبی، لازم است ویزای توریستی این کشور را دریافت کنید. ویزای توریستی کره جنوبی، طبق توضیحات سایت سفارت در این صفحه، باید از طریق یکی از آژانس‌هایی که به آن‌ها اشاره شده است دریافت شود. اگر می‌خواهید شخصا برای دریافت ویزای توریستی کره جنوبی اقدام کنید، لازم است دعوتنامه داشته باشید.

با یک کلیک تماس بگیرید!