پارک سون یات سن ماکائو

5/5

آنچه در مطلب میخوانید:

پارک سون یات سن ماکائو | مناطق گردشگری ماکائو | آندیا سیر

پارک خورشید یات سن (sun yat sen park macau)

یکى از جاذبه های گردشگری ماکائو پارک خورشید یات سن  یا پارک سون یات سن یک پارک شهری در شمال شبه جزیره ماکائو واقع شده است. . این پارک یکی از چهل و سه پارک خورشید یات سن در جهان و بزرگترین پارک در شبه جزیره ماکائو است .

این پارک که در سال 1987 ایجاد شد، در اصل نامگذاری شد پارک  داس پتس  به مناسبت دوستی بین چین و پرتغال. با این حال، در سال 1990 یک مجسمه برنزی تمام طول دکتر سون یات سن در ورودی آن قرار داده شد و پس از آن به طور رسمی تغییر نام داد به “سون یات سن پارک. دکتر سون یات سن در چین به عنوان “پدر انقلاب” یا “پدر جمهوری” شناخته شده است.

پارک سون یات سن ماکائو | مناطق گردشگری ماکائو | آندیا سیر

این پارک یک پارک شهری در 70.000 متر مربع  واقع در شمال ماکائو در امتداد مرز با Zhuhai ، چین است. این پارک واقع شده است در کنار کانال DOS پتس (ماکائو) ، اما دسترسی به کانال سابق بسته است خاموش، و سد دروازه. این اصل نامیده می شد کانال داس پتس پارک به مناسبت دوستی بین چین و پرتغال در سال 1987. این پارک یکی از چهل و سه پارک در جهان به تحمل این نام است.
سون یات سن پارک به دو بخش اصلی که سبک های متمایز تقسیم شده است:
بخش شمال شرقی :
که به عنوان باغ کلاسیک چینی با دریاچه های مصنوعی، پل قوسی، خانه تابستانی و برج ها گذاشته شد
بخش جنوب غربی در سبک اروپایی  با امکانات ورزشی و گلخانه باغ است. همچنین زمین بازی کودکان در مرکز پارک وجود دارد.
دو ویژگی در پارک به خصوص قابل ذکر. در مرحله اول، یک مجسمه فولادی ایستاده به عنوان نمادی از دوستی میان چین و پرتغال در مرکز پارک وجود دارد. در مرحله دوم، هوانگ کتابخانه عمومی یک مرکز که در دسترس است به کودکان و بزرگسالان به طور یکسان است.
در داخل این پارک همچنین یک تئاتر هوای باز، استخر شنا، زمین بازی تنیس اسپانیولی و مناطق grassed وجود دارد. بسیاری از جاذبه در سون یات سن پارک  با یک مسیر پیچ در پیچ است که 500 متری است.
ویژگی های پارک:
دروازه ی قدیمی که ورود به ماکائو را از سرزمین اصلی مشخص شده اند
لانه مرغ
گلخانه ویکتوریا
باغ گل
جنگل فنگ شویی
استخر
playgroound
چند زمینه استفاده های ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید!