هتل شانگری لا تورنتو

5/5

آنچه در مطلب میخوانید:

هتل شانگری لا تورنتو

هتل شانگری لا تورنتو کجاست؟

هتل شانگریلا تورنتو در مرکز تفریحی شهر واقع شده و از برج سی اِن و سالن نمایش رویال الکساندرا تنها ۱۵ دقیقه پیاده روی دارد. هتل شانگری لا تورنتو در فاصله حدود سه دقیقه ای با پای پیاده از ایستگاه مترو سنت اندرو (St. Andrew) و حدود سه دقیقه رانندگی از مرکز شهر تورنتو، قرار دارد که مختص مسافرانی با هدف کار یا تعطیلات است و دارای فضای ملاقات یا مهمانی، غذاخوری در محل و دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی میباشد. شما میتوانید با تور کانادا، سفر به این کشور و در نهایت اقامتی عالی را برای خود فراهم بسازید. مرکز ایتون (Eaton) تورنتو با پای پیاده از هتل ۱۲ دقیقه فاصله دارد و ۴ دقیقه با خودرو میتوانید به مرکز ایر کانادا برسید. برج سی ان هم با پای پیاده ده دقیقه راه است و فرودگاه بین المللی پیرسون (Pearson) از هتل، ۲۰ دقیقه با خودرو فاصله دارد.

آشنایی با هتل شانگری لا تورنتو

اصطلاح «شانگری-لا»، استعاره‌ای ادبی از یک آرمان ‌شهر است که مردم در آن با خوشی و لذتِ تمام زندگی می‌کنند. هتل شانگریلا تورنتو، شاید چنین آرمان‌ شهری نباشد ولی انصافا سازندگان هتل برای آرامش و خوشی مسافران تور تورنتو چیزی کم نگذاشته‌اند. هتل شانگری لا در نزدیکی منطقه اینترتینمنت تورنتو بنا شده‌ است. این منطقه همانطور که از اسمش هم می‌توان حدس زد یکی از مدرن ‌ترین مناطق تورنتو و البته محل قرارگیری اکثر هتل‌های غول‌ آسای تورنتو است.

در هتل شانگری لا تورنتو، طراحی مدرن به خوبی مورد استفاده قرار گرفته‌ است. اتاق‌های هتل، با کف‌ سنگی درخشان و روکش‌های چوبی دیوارها، فضایی بسیار شکیل پیدا کرده‌اند. از بالای تخت‌ خواب راحتتان، حاله نور زرد رنگی در فضای اتاق منتشر می‌شود تا آرامش خاصی را به محیط اتاق ببخشد. از پنجره‌های بزرگ و از کف تا سقف اتاق، نمای زیبایی از شهر مدرن و پرنشاط تورنتو دیده می‌شود. این پنجره‌ها به اتاق شما زیبایی خاصی بخشیده‌اند.

چیزی که گفتیم توصیف کلی اتاق‌ها بود. اما اتاق‌ها امکانات منحصر به فردی هم دارند. مثلا بعضی از اتاق‌ها حمامی دارند که وجه‌ رو به خیابانش کاملا شیشه‌ای است تا وقتی که در وان آن استراحت می‌کنید، نمایی به بزرگی شهر تورنتو در زیر پاهایتان باشد. یا بعضی از اتاق‌ها راهروی دایره‌ای و تونل مانند زیبایی دارند که بخش نشیمن را از اتاق‌ خواب جدا می‌کند. اگر چه اتاق‌های هتل بسیار زیبا و راحت هستند، اما به نظر می‌رسد که طراحان هتل در فضاهای عمومی هتل، سلیقه بیشتری خرج کرده‌اند. سالن‌های غذا خوری عرصه بازی نور و رنگ بنفش، آبی، سبز و زرد شده‌اند. چهار رنگ گفته شده به زیبایی با المان‌ها و چراغ‌های رنگی و فانتزی مختلف تولید شده‌اند و چینششان در کنار هم به گونه ‌ایست که انگار یک نقاش حرفه‌ای با جزییات فراوان این رنگ‌ها را بر روی بوم نقاشی‌اش پاشیده است. نتیجه این هنرنمایی چه بوده؟ چند سالن غذاخوری فوق‌ العاده زیبا و عاشقانه که لذت غذا خوردن در خود را چندین برابر می‌کنند.

آشنایی با هتل شانگری لا تورنتو | آژانس گردشگری آندیاسیر
آشنایی با هتل شانگری لا تورنتو | آژانس گردشگری آندیاسیر

خدمات رفاهی هتل شانگری لا تورنتو

در هتل امکانات متفاوتی برای رفاه مهمانان فراهم شده است. بخش پذیرش دارای یک دستگاه خود پرداز و انبار چمدان است. راهنمای گردشگری هتل اطلاعات گوناگونی به شما می دهد، کارمندان بخش پذیرش ۲۴ ساعته کار می کنند و تحویل اتاق ها بدون معطلی صورت می گیرد. پارکینگ هتل توسط دوربین های امنیتی کنترل می شود و استفاده از آن روزانه هزینه مجزایی دارد. اینترنت وای فای و کابلی به طور رایگان در دسترس شما خواهد بود.

نظافت روزانه در هتل رایگان است اما سرویس های اتوکشی، اتوشویی، خشکشویی و واکس کفش، مبلغ جداگانه ای را نیاز دارند. امکاناتی برای ارسال فکس و کپی گرفتن در هتل موجود است و به همراه کافی نت، اتاق های کنفرانس و مرکز برگزاری جلسات، از موارد مربوط به سفرهای کاری هستند. آسانسور، امکاناتی برای افراد کم توان، روزنامه از دیگر خدمات رفاهی هستند. ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد است اما هزینه ای بابت آن دریافت خواهد شد. کارمندان هتل به زبان انگلیسی صحبت می کنند. ساعت ورود به هتل ۱۵:۰۰ و آخرین ساعت خروج ۱۲:۰۰ است.

رستوران هتل به نام باسک (Bosk) صبحانه، ناهار و شام سرو می کند و در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی، می توانید غذا را در فضای باز میل کنید. رستوران لابی نیز غذاهای آسیایی سرو می کند. در قسمتی از سالن لابی هم آتش‌ دان‌های سنگی بسیار زیبایی وجود دارد. در کانادای سردسیری، نشستن درکنار چنین آتشی فوق‌ العاده لذت‌ بخش است. به خصوص اگر در فصل‌های خنکتر سال به تور کانادا می‌روید، که عاشق این آتشدان‌ها خواهید شد!

خدمات رفاهی هتل شانگری لا تورنتو | آژانس گردشگری آندیاسیر
استخر و مجموعه سلامتی هتل هم از نور بی‌ بهره نبوده‌اند. از کف استخر، سقف و دیوارهایش نور می‌تابد تا فضای استخر شبیه یک رویای رنگی باشد. فضای استخر حتی در فصل‌‌های خنکتر سال، گرم و مطبوع است تا برای وقت‌هایی که از گشت‌ و گذار در طبیعت بکر کانادا و جاذبه‌های گردشگری تور تورنتو خسته هستید، استراحت‌ گاهی گرم و آرام را زیر سر داشته‌ باشید. استخر سرپوشیده هتل در تمام فصول سال باز است و می توانید در آن شنا کنید.

[su_box title=”تور کانادای آژانس مسافرتی آندیاسیر” style=”noise” box_color=”#3174AF”]آژانس مسافرتی آندیاسیر مجری مستقیم تور کانادا و همچنین اخذ ویزای کانادا در کمترین زمان ممکن است. برگزاری مستمر تورهای توریستی کانادا و اخذ ویزای مولتی این کشور نیز از مهمترین فعالیتهای این آژانس بوده است بطوریکه بسیاری از واجدین شرایط توانسته اند از طریق کارشناسان این شرکت صاحب ویزا در تایپهای مختلف شوند و مضافا اینکه در قالب تورهای مستمر بازدید از تورنتو، مونترال، کبک، اوتاوا، نیاگارا و ونکوور را تجربه کرده اند که خاطرات بیادماندنی را در ذهن بازدیدکنندگان حک کرده است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت تور کانادا و کسب اطلاعات در زمینه ویزای کانادا  با شماره تلفن :021-22053073 (10 خط ویژه)  تماس حاصل نمایید.[/su_box]

امکانات اتاق های هتل شانگری لا تورنتو

همه اتاق های هتل شانگری لا تورنتو دارای تهویه مطبوع و کنترل دمای دستی هستند و پرده های ضخیم دارند. دستگاه قهوه / چای ساز، بطری های آب رایگان و یخچال، برای مهمانان فراهم شده است و نظافت روزانه در اتاق ها توسط خدمه هتل انجام می گیرد. در سرویس بهداشتی و حمام می توانید از لوازم آرایشی – بهداشتی گوناگونی مانند شامپو، صابون، حوله و سشوار استفاده کنید. میز کار، تلفن (تماس های داخلی رایگان)، تلویزیون صفحه تخت با شبکه های جهانی و اینترنت رایگان از دیگر امکانات داخل اتاق هاست.

موارد دیگر عبارتند از:
اتاق‌های عایق صوتی
تراس و باغچه عمومی
تخت نوزاد رایگان
تسهیلات برای افراد کم ‌توان
وای‌ فای رایگان، روزنامه رایگان
دمپایی، اتو و میز اتو، خشکشویی
خدمات برگزاری جلسات و ضیافت‌ها
ورود حیوانات خانگی مجاز است
رستوران، بار، سرویس پذیرایی در اتاق ۲۴ ساعته
استخر سرپوشیده، آب‌گرم، جکوزی، سونا، ماساژ، باشگاه بدنسازی
تهویه‌ هوا، تلویزیون، حمام اختصاصی، مینی‌بار، قهوه‌ساز، گاو صندوق دیجیتالی

انواع اتاق های هتل شانگری لا تورنتو

اتاق کویین اکسکیوتیو: ۴۸ متر مربع هستند و یک تخت دونفره در آن ها گذاشته شده است.
اتاق کینگ اکسکیوتیو: این اتاق ها ۴۸ متری هستند و یک تخت دو نفره کینگ در آن ها وجود دارد.
اتاق پریمیر کویین: این اتاق ها ۵۱ متر مربع هستند که دو تخت دو نفره کویین داخل آن ها موجود است.
اتاق دولوکس کینگ: ۷۶ متر مربع فضا دارند و در آن ها یک تخت دونفره و یک مبل تخت‌خواب‌ شو وجود دارد.
سوئیت یک خوابه: مساحت این سوئیت ها ۵۹ متر مربع هستند و داخل آن ها یک تخت دونفره کویین و یک مبل تخت‌ خواب‌ شو وجود دارد.

انواع اتاق های هتل شانگری لا تورنتو | آژانس گردشگری آندیاسیر

فاصله شانگری لا تورنتو با جاذبه های تورنتو

مرکز هنرهای نمایشی فورسیزنز: ۲۰۰ متر از شما دورتر است که پیاده، ۵ دقیقه ای به آن خواهید رسید.
میدان یونگه دونداس: این میدان از شما ۹۰۰ متر فاصله دارد که با تاکسی ۴ دقیقه ای و با مترو، ۱۰ دقیقه ای می رسید.
ساختمان اسگود هال: ۲۰۰ متر مسافت آن را با ۵ دقیقه پیاده روی طی خواهید کرد. تاکسی شما را ۱ دقیقه ای می رساند.
خانه – موزه کمپبل: این جاذبه در مسافت ۲۰۰ متری قرار دارد که پیاده برای رسیدن به آن حدود ۳ دقیقه زمان نیاز دارید.
فرودگاه بین المللی همیلتون: تا هتل شانگری لا تورنتو تقریبا ۶۹٫۴ کیلومتر فاصله دارد. تاکسی ۱ ساعته شما را خواهد رساند.
فرودگاه بین المللی تورنتو پیرسون: از شما ۱۹٫۵ کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را ۲۰ دقیقه ای و مترو ۴۰ دقیقه ای می رساند.
متروی سنت اندرو: ۲۰۰ متر دورتر از هتل می باشد که تاکسی می تواند طی ۱ دقیقه شما را ببرد و پیاده تنها ۳ دقیقه زمان می برد.
ارکستر سمفونیک تورنتو: ۳۰۰ متر از شما دورتر است که اگر پیاده بروید ۵ دقیقه و با تاکسی، ۱ دقیقه زمان نیاز است. اتوبوس هم شما را ۳ دقیقه ای می رساند.
دانشگاه تورنتو: با شما ۱٫۷ کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این مسیر را ۵ دقیقه ای طی می کند. توسط مترو ۱۰ دقیقه و اگر پیاده بروید، ۲۰ دقیقه در راه خواهید بود.
مرکز خرید تورنتو ایتان: ۷۰۰ متر با هتل فاصله دارد که پیاده ۱۵ دقیقه تا آن جا راه است. تاکسی هم ۳ دقیقه بعد شما را می رساند. توسط مترو ۹ دقیقه بعد می رسید.
برج سی اِن: برای رفتن به این برج ۴٫۲ کیلومتر را باید طی کنید. پیاده روی تا آن جا ۱۴ دقیقه و تاکسی هم ۴ دقیقه ای شما را می رساند. اگر با مترو بروید، ۱۴ دقیقه در راه خواهید بود.
پارک کویینز: از این پارک، حدودا ۱٫۸ کیلومتر دورتر هستید. تاکسی شما را ۴ دقیقه ای، مترو ۱۴ دقیقه ای و اتوبوس ۲۰ دقیقه ای می رساند. اگر پیاده بروید، این مسیر ۳۰ دقیقه طول می کشد.
مرکز ایر کانادا: از این جاذبه ۹۰۰ متر فاصله دارید. تاکسی این مسیر را ۵ دقیقه ای طی می کند. اگر تصمیم گرفتید که با مترو بروید، ۴ دقیقه در راه خواهید بود. پیاده روی هم ۱۱ دقیقه طول می کشد.
موزه هاکی هال آو فِیم: ۷۰۰ متر از هتل دورتر است. هم می توانید به آن جا پیاده روی کنید که ۱۲ دقیقه طول خواهد کشید، هم می توانید توسط تاکسی ۳ دقیقه ای به آن جا برسید. اتوبوس ۱۰ دقیقه و مترو ۷ دقیقه طول می کشاند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید!