جزیره ونکوور کانادا

5/5

آنچه در مطلب میخوانید:

جزیره ونکوور کانادا

جزیره ونکوور | مناطق گردشگری کانادا

جزیره‌ی ونکوور بخشی از استان بریتیش کلمبیاست که در ساحل غربی کانادا قرار گرفته است. این جزیره‌ی زیبا دارای دریاچه‌های متعدد، سواحل زیبا، مسیرهای پیاده‌روی با چشم‌اندازهای دیدنی، رودخانه‌ها، کوه‌ها و مزارع چشم‌نواز است. جزیره‌ی ونکوور یک مقصد ایده‌آل برای سفرهای تابستانی است.

جزیره ونکوور | مناطق گردشگری کانادا

جزیره‌ی ونکوور در سال‌های اخیر به یکی از مقاصد گردشگری محبوب در تور کانادا ، به خصوص برای علاقه‌مندان به طبیعت تبدیل شده است. ونکوور یک مقصد ایده‌آل گردشگری برای تفریح و استراحت و فرار کردن از هیاهو و شلوغی زندگی شهری برای کانادایی‌ها است.

جزیره ونکوور، تنوع بالایی از چشم‌اندازها مانند صحنه‌هایی مسحور کننده از جنگل بارانی کهن، کوه‌های برافراشته در دوردست، سواحل بادزده و وحشی در انتظار کشف شدن هستند. این جزیره، که در خارج ساحل بریتیش کلمبیا قرار گرفته، هم‌اندازه‌ی اسکاتلند است و آکنده از مناظر متنوع است.

جزیره ونکوور | مناطق گردشگری کانادا

این جزیره می‌تواند گزینه‌ی عالی برای گذراندن دوران ماه‌عسل باشد، چرا که زندگی شهری کوچک، مسیرهای پیاده‌روی در طبیعت برای زوج‌های ماجراجو، سواحل زیبا و باغ‌ها و دره‌های بی‌نظیری برای گردش دارد. دو هتل بسیار معروف در این شهر، ویکانینش و فیرمونت هستند. هم‌چنین می‌توانید اقامت خود را در خانه‌های درختی امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید!