غذاهای معروف اسپانیا

5/5

آنچه در مطلب میخوانید:

Paella Valenciana از غذاهای معروف اسپانیا

کشور اسپانیا از لحاظ معرفی غذاهای خود به جهانیان و ستفادهی توریست از آن، از سایر کشورهای اورپایی نظیر ایتالیا و یا فرانسه عقب است. اما این دلیلی برای تجربه نکردن طعم های جدید غذاهای اسپانیایی نمیباشد.
در اینجا شما را با تعدادی از غذاهای محلی و پرطرفدار اسپانیا آشنا خواهیم کرد.
Paella Valenciana .1
این غذا از معروفترین غذاهای اسپانیایی می باشد. ریشه ی پخت پائلا به شهر والنسیا برمیگردد و معمولا به عنوان وعده ی نهار سرو میگردد. به طور دو روش طبخ برای این غذا وجود دارد: با گوشت خرگوش و مرغ، یا به صورت دریایی
رنگ موجود در این غذا بیشتر به خاطر زعفران استفاده شده در برنج می باشد. معروفترین رستوران سرو کننده ی این غذا در شهر والنسیا و به نام La Matandeta می باشد.

Paella Valenciana از غذاهای معروف اسپانیا
Paella Valenciana از غذاهای معروف اسپانیا

2.Patatas Bravas
اگرچه ممکن است نام های متفاوتی برای این غذا پیدا کنید اما یقینا روش سرو آن در سرتاسر اسپانیا به یک شکل می باشد: سیب زمینی سرخ شده های مکعبی شکل با سس های تند روی آن( معمولاا سس کچاپ تند با پاپریکا و یا سس سیر )
این غذای پر طرفدار را معمولا میتوانید در بارهای سرو نوشیدنی و به عنوان میان وعده با نام Tapa سفارش دهید. طبق گفته ی طرفداران، بهترین Tapa  را میتوانید در La Taverna De Clinic  در شهر بارسلونا میل کنید.

Patatas Bravas از غذاهای معروف اسپانیا
Patatas Bravas از غذاهای معروف اسپانیا

3.Gazpacho
اگرچه غذاهای اسپانیایی خیلی شناخته شده نیستند اما احتمالا نام Gazpacho را پیش از این شنیده اید. اما آیا میدانستید این سوپ گوجه ی خوشمزه به صورت سرو میشود؟ شاید به نظر ما ایرانی ها سوپ سرد جذاب نباشد ولی حتما آن را در تابستان امتحان کنید و لذت ببرید. مواد اصلی طبخ این سوپ گوجه، سیر، فلفل، روغن زیتون و نان می باشد.
Gazpacho را در رستوران Enrique Becerra در شهر سویل امتحان کنید.

Gazpacho از غذاهای معروف اسپانیا
Gazpacho از غذاهای معروف اسپانیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید!