ویزای توریستی هنگ کنگ

ویزای تحصیلی تایوان | آندیا سیر

Table of Contents

ویزای نمایشگاهی و تجاری هنگ کنگ

آژانس آندیا سیر مشاوره تخصصی اخذ ویزای هنگ کنگ

آژانس آندیا سیر با دارا بودن نمایندگی از سازمان توسعه تجارت هنگ کنگ و داشتن دفتر در هنگ کنگ مفتخر است اعلام نماید که در طی سالهای اخیر بیش از 3500 ویزای هنگ کنگ برای متقاضیان در مشاغل و گروههای مختلف اخذ و به آنها تحویل داده است.

ویزاهای هنگ کنگ برای اهداف توریستی ، بیزینسی ، ورزشی و شرکت در سمینارها و یا همایش درخواست شده است و از تخصصهای این شرکت این است که برای هر گروهی ویزای مختص همان گروه از سازمان مهاجرت هنگ کنگ درخواست میگردد.

ویزا این کشور انواع مختلفی دارد که بسته به نیاز هر فرد می‌بایست نسبت به دریافت آن اقدام کرد. انواع ویزا شامل مواردی متعددی چون ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای فرصت مطالعاتی و … است که در ادامه دسته ‌بندی کاملی از انواع ویزای این کشور به همراه توضیحات آن ارائه گشته است. به طور کلی انواع ویزای اساسا به دو دسته کلی تقسیم بندی می‌شود:

  • ویزای توریستی هنگ کنگ
  • ویزای کار
  • ویزای سرمایه گذاری در تجارت
  • ویزای تحصیلی هنگ کنگ
  • ویزای اقامت هنگ کنگ
  • ویزای آموزشی و تحقیقاتی
  • ویزای همسر هنگ کنگی

۱) گذرنامه دارای اعتبار
۲) تکمیل فرم درخواست (موجود در وب‌سایت سفارت)
۳) دو قطعه عکس رنگی با زمینه سفید
۴) گواهی تمکن مالی (پرینت کارکرد حساب بانکی)
۵)‌ مدارک دال بر بازگشت به ایران پس از پایان مدت اقامت مانند بلیط هواپیما (رفت و برگشت) و واچر هتل
۶) گواهی اشتغال به کار با جزئیات کامل شامل میزان حقوق دریافتی، سمت شغلی، سابقه کار یا اسناد دیگری مانند جواز کسب.
7) ترجمه مدارک به زبان چینی

  • کلیه مدارک ارائه شده باید دارای ترجمه رسمی به انگلیسی یا چینی باشند. و فقط مهر مترجم کافی می باشد
  • هیچ یک از گردشگران در طول مدت اقامت اجازه کار یا تحصیل در خاک هنگ کنگ را ندارند.
  • در صورت تمایل به اقامت بیش از مدت مجاز، گردشگران باید حداقل هفت روز پیش از پایان تاریخ ویزا درخواست خود را ارائه کنند.
  • مسئولیت ارائه اطلاعات نادرست برعهده متقاضی است و مطابق مقررات با وی برخورد خواهد شد.
  • با ویزای گردشگری نمی توانید در مدتی که در هنگ کنگ هستید تحصیل و یا کار کنید.
  • در صورت ارائه اطلاعات نادرست مسئولیت آن با خودتان است و طبق قوانین با شما برخورد می شود.
  • زمان دریافت ویزای هنگ کنگ 60 روز کاری است پس در ارائه مدارک به صورت کامل دقت کنید چون در صورت کامل نبودن مدارک، صدور ویزا با تاخیر روبرو می شود.
  • بعد از ارسال مدارک برای سفارت، در صورتی که از دریافت ویزا انصراف دهید هیچ پولی به شما برگردانده نمی شود و کل هزینه ویزا را باید پرداخت کنید
  • در صورتیکه عدم صدور ویزای هنگ کنگ بدلایلی خارج از قصور آژانس از جمله تعطیلی سفارت و یا اختلافات سیاسی و یا تشابه اسمی و سایر موارد باشد این آژانس مسئولیتی در قبال عدم صدور ویزای هنگ کنگ نخواهد داشت .
  • با توجه به اینکه صدور بعضی از ویزاها نیاز به رزرو هتل و اصل بلیط صادره دارد لذا در صورت عدم صدور ویزای هنگ کنگ از سوی سفارت ،آژانس هیچگونه مسئولیتی در قبال ضررو زیان ناشی از کنسلی بلیط و هتل بر عهده ندارد.
  • اگر مسافران بصورت گروهی درخواست ویزای هنگ کنگ بدهند و ویزای برخی از آنها به هر دلیلی مرفوض گردد و ویزای هنگ کنگ برای تعدادی صادر گردد ،مسافرین دارای ویزا در صورت انصراف از سفر باید هزینه صدور ویزا را پرداخت نمایند .
  • مسافر درخواست دهنده متعهد می گردد پس از اخذ ویزای هنگ کنگ کلیه مشخصات ویزا از جمله تاریخ و مشخصات فردی و تعداد ورود مجاز را چک نمایند و در صورت مشاهده هر گونه اشکال مراتب را به آژانس اعلام نمایند و در غیر اینصورت مسئولیتی متوجه آژانس نخواهد بود .به دلیل کاهش هزینه، ارسال ویزاها از هنگ کنگ بصورت گروهی میباشد لیکن برای ویزاهای فردی چنانچه همزمان ویزاهای دیگر آماده نباشند بایستی بخشی از هزینه ارسال توسط متقاضی پرداخت گردد.
  • پس از ارسال مدارک متقاضی برای سفارت هنگ کنگ ، در صورت انصراف متقاضی به هر دلیل هیچ مبلغی عودت داده نمیشود و کل هزینه ویزای هنگ کنگ بایستی از سوی درخواست دهنده پرداخت گردد.

برای اطلاع از آخرین هزینه ها با ما در تماس باشید :

tel:02128111153

در مورد ویزای هنگ کنگ بیشتر بخوانید

ویزای هنگ کنگ (توریستی)

ویزای توریستی از ویزاهای رایج است و برای افرادی صادر می شود که برای زمان محدودی قصد اقامت موقت وثبت نام در تور هنگ کنگ را دارند.انواع ویزای توریستی هنگ کنگ برای اقامت موقت در هنگ کنگ صرفا برای بازدید یا عبور نیازمند اخذ ویزای توریستی هنگ کنگ هستید. شما با داشتن این ویزا حق تحصیل، کار و غیره را ندارید درغیر این صورت مشمول جریمه و مجازات مربوطه قرار خواهید گرفت.

انواع ویزای توریستی هنگ کنگ به صوت زیر هستند:
ویزای یک بار ورود
ویزای دوبار ورود
ویزای چند بار ورود
ویزای ترانزیتی

به عنوان نمونه، ویزای هنگ کنگ دوبار ورود به این معناست که شما در مدت زمان درج شده بر روی ویزا، می توانید حداکثر دو بار به این شهر سفر کنید. در حالت ترانزیتی، فرد با داشتن این ویزا حق عبور از خاک یا آسمان هنگ کنگ را دارد، البته متقاضی ویزا باید بلیط کشور مقصد خود (به غیر از کشورهای مقصد چین و ماکائو) را نیز به همراه داشته باشد.


ویزای کار هنگ کنگ

ویزای کار هنگ کنگ فقط در مواردی صادر می شود که متقاضی ویزای هنگ کنگ از طرف یک شرکت هنگ کنگی مجوز کار دارد و از طرف آن ها برای وی دعوت نامه کاری فرستاده شود. وضعیت اقتصادی خوب هنگ کنگ سبب شده است که افراد علاقه زیادی به اخذ ویزای کاری داشته باشند.

به طور کلی کار و سیستم کارفرما در این منطقه در سال های اخیر تغییرات زیادی داشته است، دعوت نامه‌های کاری نیز به طور دقیق دریافت شده اند و به طور کلی مسیر برای کار در صورتی فراهم می شود که مهارت کافی وجود داشته باشد. شما باید نظر یک کارفرما را برای کار در هنگ کنگ جلب کنید تا برای شما دعوت نامه تخصصی و ویژه صادر شود.

در نظر داشته باشید که اگر شما به عنوان یک فرد عادی برای کار اقدام کرده اید شانس کمی دارید. به طور کلی تخصص در این زمینه بسیار مهم است و افراد باید آگهی استخدام را دنبال نمایند. مشخص است که وضعیت حقوق شما و همینطور سمت کاری بسیار مهم است.


ویزای سرمایه گذاری در تجارت هنگ کنگ

ویزای سرمایه گذاری در تجارت ویزایی است که با استفاده از آن یک فرد کارآفرین موفق قصد سرمایه گذاری و تزریق تجربه خود به شهر هنگ کنگ را دارد. ثبت شرکت در هنگ کنگ یک برگ برنده قدرتمند است. موقعیت کسب و کار این منطقه بسیار قوی است و همه چیز برای داشتن یک سیستم اقتصادی بزرگ با مالیات کم ایجاد شده است.

اقتصاد هنگ کنگ کمی پیچیده است اما رویکردهای جدید در این زمینه می تواند کمک کننده باشد. وضعیت تجارت و اقتصاد به طور کلی با سود فراوان همراه است و پیشرفت مشخصی دارد. مدارکی که برای ثبت شرکت نیاز است، در ابتدا نام شرکت است که باید به زبان انگلیسی باشد، نیاز به کپی پاسپورت از همه سهامداران است و همینطور نیاز به کپی از پاسپورت مدیرعامل خواهد بود

استاندارد سرمایه ثبت شرکت به ارزش ۱۰ هزار دلار هنگ کنگ است که افراد می توانند در ابتدا با یک دلار آغاز کننده باشند. این منطقه از نظر اقتصادی مقام هفتم در جهان را دارد و تورم کمتر از یک درصد اعلان شده است نرخ بیکاری هنوز در وضعیت ۵ درصد دیده می شود. میزان درآمد سرانه هر هنگ کنگی در حدود ۲۹۵۰۰ دلار ارزیابی شده است. در این منطقه نیازی به عوارض و گمرک برای ورود و خروج کالا وجود ندارد و به طور کلی می تواند یک مسیر سرمایه‌گذاری درست و ایده آل باشد.


ویزای تحصیلی هنگ کنگ

ویزای تحصیلی هنگ کنگ برای آن دسته از افرادی است که قصد تحصیل در هنگ کنگ را دارند. تعداد زیادی بورسیه تحصیلی و همینطور کمک هزینه تحصیلی در کشور هنگ کنگ دیده می شود. که توسط دولت Hksar برای دانشجویان بین‌المللی طراحی شده است و در موسسات آموزش عالی و همینطور دیگر موسسات دولتی و خصوصی دیده می شود.

این بورسیه های تحصیلی تنها برای دانشجویان بین المللی بوده و به طور کلی بر اساس روال‌رقابتی بین همه دانشجویان بدون در نظر گرفتن ملیت آنها و همینطور وضعیت اقامتشان صورت می گیرد. دانشجویان بین المللی برای دریافت بورسیه و همینطور کمک تحصیلی می بایست به دولت کشور هنگ کنگ درخواست خود را اعلام نمایند راحت ترین روشی که می تواند مهاجرت به هنگ کنگ را فراهم سازد تحصیل است.

سیستم تحصیل قدرتمند هنگ کنگ سبب شده است که در طول سال افراد زیادی این انتخاب را داشته باشند. تنها دشواری در این زمینه اخذ مدرک زبان انگلیسی است که باز هم در دانشگاه های این بخش دوره های زبان انگلیسی گذاشته شده است. وضعیت تحصیلی در هنگ‌کنگ بی نظیر است، دانشگاه ها از بهترین امکانات برخوردار هستند.

اساتید تمامی دروس را بر پایه های عملی پیش می برند، فضای تفریحی قدرتمندی فراهم است و مشخص است که روند تحصیلی می‌تواند در راستای درستی پیش برود حقیقت این است که مهاجرت به هنگ کنگ می تواند شاخص های روتینی داشته باشد و بسیار مهم است که افراد بتوانند در زمینه تحصیلی در این منطقه خوب عمل نمایند.

از یاد نبرید که روند مهاجرتی در زمینه تحصیل نیاز به سرمایه بالایی ندارد، دولت در این راستا بسیار به شما کمک می کند و می‌توانید از بورسیه تحصیلی نیز استفاده نمایید.


ویزای اقامت هنگ کنگ

این ویزا مناسب افرادی است که قصد مهاجرت و اقامت دائم در هنگ کنگ را دارند.


ویزای آموزشی و تحقیقاتی هنگ کنگ

مختص افرادی است که جهت پیشرفت شغل، حرفه یا پروژه کاری خود وارد هنگ کنگ شده تا در یک شرکت یا سازمان هنگ کنگی آموزش ببینند.


ویزای همسر هنگ کنگی

برای افرادی است که همسر آن ها شهروند هنگ کنگ باشد. یکی از روش های دریافت اقامت دائم هنگ کنگ ازدواج با یک فرد از تبعه این منطقه است. شرایط دیگری نیز نیاز است و تنها ازدواج منجر به اقامت دائم نمی شود. در نظر داشته باشید که برای اقدام به اقامت دائم باید حداقل ۵ سال از ازدواج شما گذشته باشد و همینطور از نظر بودجه می بایست از پس هزینه های زندگی بر آیید.

مشخص است که زن و شوهر باید بودجه کافی برای زندگی داشته باشند، می بایست شناخت کافی نسبت به هم داشته باشند، نیاز است که ازدواج عملکرد درستی داشته باشد و واقعی بودن آن اثبات شود. نیاز است که در صدور ازدواج قبلی مدارک لازم در مورد اثبات طلاق و یا فوت همسر قبلی ارزیابی شود. به محض ورود به خاک هنگ کنگ می بایست ازدواج در قالب رسمی ثبت شود و بسیار مهم است که همه چیز برای یک ازدواج واقعی فراهم شده باشد. در صورتی که افراد صاحب فرزند شده باشند می توانند به سادگی برای اقامت دائم خود تعجیل نمایند.

هنگ کنگ یک شهر پرجمعیت جمهوری خلق چین است، این در حالی است که به عنوان یک منطقه ویژه اداری(SAR) نیز شناخته می شود. این شهر، دارای سیاست ها و الزامات ویزایی مخصوص به خود است. سوال اینجاست، آیا همه کشورهای جهان برای بازدید از هنگ کنگ نیازمند اخذ ویزای توریستی هنگ کنگ هستند یا خیر؟ دولت هنگ کنگ، ۱۷۰ کشور جهان را از اخذ ویزای توریستی هنگ کنگ معاف کرده است. شهروندان این کشورها، می توانند به هنگ کنگ سفر کنند بدون اینکه نیازمند اخذ ویزای هنگ کنگ باشند.

در حالت بدون ویزا ، تعداد روزهای مجاز برای بازدید از هنگ کنگ برای هر کشور متفاوت بوده و بین ۷ تا ۱۸۰ روز تعیین شده است. به عنوان نمونه، مردم کشور انگلستان برای ۱۸۰ روز و مردم ایالت متحده امریکا، کانادا، استرالیا، کشورهای اروپایی به مدت ۹۰ روز می توانند بدون ویزا در هنگ کنگ بمانند. متاسفانه ایران در کنار کشورهایی چون عراق، افغانستان، بنگلادش، ویتنام و غیره در لیست کشورهای بدون ویزای هنگ کنگ قرار ندارد و شهروندان ایرانی مجبور به دریافت ویزای هنک کنگ هستند.


ارائه خدمات در حوزه امور بازرگانی

در دنیای پیچیده تجارت بین الملل، واردات کالا یکی از تخصصی ترین حوزه های تجارت بین المللی محسوب می شود. لزوم، تجربه و تسلط به قوانین تجارت بین المللی و داخلی موجود در زمینه واردات کالا، فعالیت در این زمینه را تبدیل به حوزه ای تخصصی کرده است.

شرکت بازرگانی آریاناز لیمیتد همکار و شریک تجاری آندیا سیر در هنگ کنگ که در بسیاری از فیلد های بازرگانی تخصص دارد با بیش از ۱۰ سال سابقه در امر ترخیص کالا ، واردات کالا و برخورداری از تیمی حرفه ای آماده ارائه انواع خدمات واردات و صادرات کالا به بازرگانان عزیزهموطن میباشد.


خدمات آندیاسیر در خصوص واردات

-امکان دریافت کالا از تمام نقاط دنیا و ارسال آن به ایران، توسط کارشناسان این شرکت

-برآورد و اعلام کلیه هزینه های حمل و ترخیص قبل از دریافت کالا در مبداء

-مشاوره رایگان امور بازرگانی توسط کارشناسان و متخصصان شرکت با تسلط کامل بر آخرین قوانین و مقررات بازرگانی و گمرکی کشور هنگ کنگ


خدمات آندیاسیر در خصوص صادرات

همکار این شرکت با یک دهه فعالیت در زمینه تجارت خارجی آماده ارائه خدمات بازاریابی صادراتی به تولید کنندگان و تجار محترم بوده و بهره مندی از کارشناسان مسلط به زبان انلگیسی و تجارت بین الملل ، پل ارتباطی شما با خریداران خارجی می باشد. جهت صادرات محصولات خود در زمینه های خشکبار، مواد غذایی، سنگ های ساختمانی و صنایع دستی و همچنین شرایط همکاری همین امروز با کارشناسان شرکت بازرگانی ما تماس بگیرید.


سایر خدمات قابل ارائه توسط این شرکت

-امکان سنجی صادرات محصولات تولیدکنندگان محترم

-شرکت در جلسات حضوری با خریداران بالقوه محصولات شما

-بازدید و ارائه گزارش از نمایشگاه های مرتبط با زمینه فعالیت شما

-محاسبه قیمت تمام شده محصولات شما در مقصد جهت صادرات

-اعتبار سنجی شرکت های چینی قبل از انعقاد قرارداد

-تضمین پرداخت طرف چینی

استفاده از خدمات اداری و دفاتر ما در شنژن، گوانجو و دبی جهت کاهش هزینه ها

ارائه مشاوره در زمینه صادرات محصولات دارای مزیت رقابتی به چین و امارات و دیگر بازار های هدف

لطفاٌ جهت هر گونه درخواست در زمینه های فوق الذکر و سایر زمینه های مرتبط به دفتر آندیا سیر تماس حاصل فرمائید تا در خصوص نحوه همکاری و خدمات اطلاع رسانی گردد.

– رزو هتل در هنگ کنگ
– ترانسفر فرودگاهی در هنگ کنگ
– ترانسفر شهری در هنگ کنگ
– گشت شهری در هنگ کنگ
– پیگیری امور حقوقی در هنگ کنگ
– ثبت شرکت در هنگ کنگ
– انجام امور مهاجرت و اقامت در هنگ کنگ
– اخذ غرفه در نمایشگاه های هنگ کنگ

با یک کلیک تماس بگیرید!