نمایشگاه الکترونیک

5/5

آنچه در مطلب میخوانید:

نمایشگاه الکترونیک هنگ کنگ | تورهای نمایشگاهی هنگ کنگ | نمایشگاه ساعت

شرکت در نمایشگاه الکترونیک
اندیا سیر به عنوان مجری تورهای نمایشگاهی هنگ کنگ امکان حضور علاقه مندان در نمایشگاه الکترونیک را با بهترین کیفیت فراهم می آورد.
حضور در نمایشگاه الکترونیک می تواند در افزایش سطح علمی و تخصصی افراد بسیارتاثیر گذار باشد و زمینه همکاری های بین المللی و تجارت در خارج مرزها را فراهم آورد.
اندیا سیر توانسته زمینه حضور علاقه مندان در نمایشگاه الکترونیک هنگ کنگ را فراهم آورد و در این مسیر همواره همراه شرکت کنندگان تور خواهد بود.
درصورتی که سوالی در خصوص زمان ونحوه برگزاری تور نمایشگاه الکترونیک هنگ کنگ دارید می توانید با اندیا سیر تماس بگیرید.

الکترونیک

الکترونیک علم مطالعه عبور جریان الکترونیک از مواد مختلف است.
علم الکترونیک با کشف اشعه کاتدی آغاز شدو تا به امروز با وجود فراز و نشیب های متعدد ادامه دارد.
برای شکل گیری علم الکترویک افراد مختلفی مثل ریاضیدان ها، فیزیکدان ها و حتی مهندسین مشارکت ویژه ای داشته اند و این روزها هم به پیشرفت الکترونیک کمک می کنند.
الکترونیک شاخه ای از فیزیک نظری است و در دانشگاه های سراسر جهان به صورت تخصصی تدریس می شود.

نمایشگاه الکترونیک هنگ کنگ | تورهای نمایشگاهی هنگ کنگ | نمایشگاه ساعت

مهندس الکترونیک کیست؟
مهندسان الکترونیک از دانش رفتار و اثر الکترون ها استفاده می کنندو به توسعه ابزار مختلفی مثل قطعات، سیستم ها، تجیزات و دستگاه ها کمک می کنند.
ارتباط الکترونیک بین موسسات تجاری از طریق مهندسان الکترونیک صورت می پذیرد.
هدف مهندسان الکترونیک تحقق آرمان تجارت بدون کاغذ است.تابه این وسیله اطلاعات به صورت دقیق، قابل فهم و درستی منتقل شوند بدون اینکه نیازداشته باشیم به طبیعت آسیب زده و از کاغذ استفاده کنیم.
با شکل گیری مفهوم اینترنت تجارت الکترونیک به عنوان سطح بالاتر تجارت بدون کاغذ به وجود آمد. ابتدا کشورهای عضو ناتو از این سیستم برای فعالیت های تجاری خود بهره بردند اما به مرور این تکنولوژی به تمام کشورهای دنیا گسترش یافت.
خدمات علم الکترویک به بشریت
علم الکترونیک در طی سال های فعالیت خود به کشف و به کارگیری تکنولوژی های متعددی انجامید که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم.
اشعه کاتدی و کشف الکترون
کشف اشعه ایکس و الکترون از دستاوردهای این دوره است که در بخش های مختلف علم به ویژه علم پزشکی به بشر خدمات بسیار گسترده ای ارائه کرد.
این دستاورد به مرور زمان یک انقلاب تکنولوژیکی در قرن بیستم به راه انداخت که بسیاری از ابزارهایی که ما امروزه از آن استفاده می کنیم حاصل تکامل این اکتشافات است.
تلگراف بی سیم
این اختراع ارتباطات را به شکل چشمگیری متحول ساخت. مخابره امواج به فواصل بسیار طولانی از دستاوردهای این دوران در علم الکترونیک است که بی شک کیفیت زندگی تمام انسان های جهان را محتول ساخته است.
تحول مخابرات رادیویی جهان در این دوران محقق شده که البته برای مخترع آن به دریافت جایزه نوبل انجامید و در مقابل مردم هم از خدمات آن برای قرن ها بهره مند شدند. تلگراف بی سیم فاصله بین مردم جهان را ازمیان برد و آرمان دهکده جهانی را محقق کرد.

تلگراف بی سیم | تورهای نمایشگاهی هنگ کنگ | نمایشگاه ساعت

لامپ خلع
این دوران با اختراع لامپ خلع توسط ادیسون آغاز شد و الکترونیک را به جایگاه ویژه ای در جهان رساند.
به این ترتیب ارتباطات رادیوی بسیار ساده تر از قبل شد و ابزارهای سخت و گران جای خود را به ابزارهای ساده تر و ارزان تر داد به طوریکه مردم به صورت گسترده توانستند از خدمات الکترونیک بهره ببرند.
شاید استفاده الکترونیک در زندگی روزمره ما آنقدر عادی شده که فراموش کرده ایم چقدرتلاش در این خصوص صورت گرفته و اگر الکترونیک را در اختیار نداشتیم زندگی چقدر دشوار می بود.
تلویزیون
روس ها از جمله نخستین کسانی بودند که الکترونیک را برای اختراع تلویزیون به کار بردند.
به این ترتیب بشر موفق شد تصاویر را از طریق الکترونیک به دورترین فاصله ها منتقل کند.
مدت ها طول کشید تا این اختراع شکل عمومی به خود بگیرد و مانند امروز در تمام منازل در دسترس باشد اما بی شک الکترونیک به این امر کمک قابل توجهی کرده است.
ساخت تلویزیون در ابتدا بسیار دشوار و خرید آن بسیار گران بود اما به مرور و با تکیه بریافته های مهندسان الکترونیک توانستیم هزینه ها را کاهش داده و خرید تلویزیون برای عموم را امکان پذیر سازیم.
رادار
یافته های الکترونیک به تلویزیون ختم نشد. پس از آن رادار به عنوان خدمت بزرگ دیگری در اختیار بشر قرار گرفت.
آلمان ها و انگلیس ها در صنایع نظامی خود موفق به کشف رادار شدند. متاسفانه این یافته به صورت گسترده در جنگ مورد استفاده قرار گرفت.
البته یافته های این دوران در علم پزشکی هم کاربرد های فراوانی برای خود دارد.
ترانزیستورها
این یافته الکترونیک به بشر کمک های شایانی کرد اگرچه در جنگ های جهانی زمان زیادی برای اختراع و پیشرفت در اختیار بشر نبود اما ترانزیستورها یک از یافته ای علم الکترونیک است که در این دوران به بشر هدیه شد.
نمایشگاه الکترونیک
نمایشگاه الکترونیک هنگ کنگ سابقه ای بس طولانی در جهان دارد و تقریبا در تمام دوران های یاد شده در بالا که الکترونیک خدمات گسترده ای به بشر تقدیم می کردن نمایشگاه الکترونیک برای برقراری ارتباط بیشتر دانشمندان و به اشتراک گذاری یافته های علمی برگزار می شد.
بسیاری از یافته های علم الکترونیک در نمایشگاه الکترونیک رونمایی شده است.
نمایشگاه الکترونیک یک نمایشگاه کاملا حرفه ای و تخصصی است که حضور در آن برای دانشمندان، اهالی تجارت و علاقه مندان دانش بسیار جالب توجه خواهد بود.نمایشگاه الکترونیک هنگ کنگ همواره خدمات بسیاری به بشر تقدیم کرده است.

نمایشگاه الکترونیک هنگ کنگ | تورهای نمایشگاهی هنگ کنگ | نمایشگاه ساعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید!