کاهش سفر به هنگ کنگ

5/5

آنچه در مطلب میخوانید:

کاهش سفر به هنگ کنگ| آژانس آندیا سیر

هنگ کنگ شهر آسمان خراش هاست. این شهر بندری با بیش از هفت میلیون نفر جمعیت  یکی از قطب های اقتصاد آسیاست . مردم هنگ کنگ به زبان چینی و انگلیسی صحبت می کنند، شهر هنگ کنگ با تراکم بالای جمعیتی یکی از گران ترین شهر های دنیاست . از سال های دور هنگ کنگ بعد از پیوستن به چین و فعالیت به صورت خودمختار به شهر اقتصادی تبدیل شده است . از این روی سیاست های تجاری و بازرگانی از سوی مسئولان این شهر دنبال شده و امروزه هنگ کنگ به شهری پویا برای فعالیت های بازرگانی تبدیل شده است .به همین دلیل تور هنگ کنگ یکی از پرطرفدارترین تورهای تجاری است.تور نمایشگاه هنگ کنگ هم یکی از انواع تورهایی است که گردشگران علاقه زیادی به خرید آن نشان می دهند.

سیاست های اقتصادی و تجاری دنبال شده از سوی هنگ کنگ را می توان در ارائه خدمات ویژه در نمایشگاه های بین المللی که در شهر هنگ کنگ برگزار می شود دید . خدماتی که در کمتر کشوری دیده می شود و به جرائت می توان گفت برخی از آنها فقط در هنگ کنگ ارائه می شود . مانند پرداخت مبالغ نقدی به عنوان سوپسید  از سوی مسئولان برگزاری نمایشگاه به بازدید کنندگانی که از نمایشگاه دیدن می کنند .بدین معنی که برای برخی از نمایشگاه ها ، هر بازدید کننده نمایشگاه می تواند به طور متوسط  مبلغی را با  دلار آمریکا دریافت کند که بخشی از هزینه های سفر به شهر هنگ کنگ را پوشش خواهد داد.  از این رو می توانیم با اطلاع از زمان نمایشگاه و میزان مبلغی که برای هر نمایشگاه به عنوان سوپسید در نظر گرفته شده است در هزینه های خود صرفه جویی کرد این مبلغ می تواند به 500 دلار آمریکا نیز افزایش یابد که به راحتی می تواند هزینه های تور هنگ کنگ را کاهش دهد.  به همین دلیل تور نمایشگاهی هنگ کنگ یکی از جذاب ترین تورهای شرق آسیا برای تجار است. در سال های اخیر سفر تجاری به شرق آسیا گسترش یافته است و هنگ کنگ به تنهایی توانسته است سهم قابل توجهی از این سفر ها را به خود اختصاص دهد.

[su_box title=”آژانس مسافرتی آندیاسیر” style=”noise” box_color=”#3174AF”]آژانس مسافرتی آندیاسیر مجری مستقیم تور هنگ کنگ و تور ماکائو همچنین اخذ ویزای هنگ کنگ در کمترین زمان ممکن است. از عمده ترین فعالیت های این شرکت در سال های گذشته برگزاری مستمر تور هنگ کنگ و تور ماکائو  بوده است که بازدید از زیباترین مناطق آسیا تصویر بسیار مسرت بخشی را در ذهن بازدیدکنندگان به جا گذاشته است ، بطوریکه تعدادی از مسافرین برای چندمین بار سفر به هنگ کنگ و ماکائو را تجربه کرده اند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت تور هنگ کنگ و ماکائو و همچنین و کسب اطلاعات در زمینه ویزای هنگ کنگ با شماره تلفن : 02128111153  تماس حاصل نمایید.[/su_box]

از سوی دیگر اطلاعات نمایشگاهی تور هنگ کنگ و تورهایی که درون نمایشگاه برگزار می شود هم می تواند در هزینه های تورهنگ کنگ صرفه جویی کند . همچنین هزینه های جانبی نمایشگاه نیز با انتخاب درست تور نمایشگاه هنگ کنگ می تواند به حداقل برسد . این هزینه های جانبی شامل هزینه ورود به فضای نمایشگاه و هزینه پذیرایی در نمایشگاه و هزینه های دیگر می باشند. این تنها بخش کوچکی از جاذبه های تجاری هنگ کنگ است. البته انتخاب ماه های مسافرت نیز می تواند یکی از دلایل کاهش هزینه های اقامت باشد. هزینه اقامت در هتلهای هنگ کنگ در ماه های مه و ژوئن به کمترین مقدار خود می رسد . این مسئله می تواند در به صرفه بودن مسافرت شما به هنگ کنگ تاثیر گذار باشد . پس اگر می خواهد برای تجارت به هنگ کنگ سفر کنید دو ماه مه و ژوئن (اردیبهشت و خرداد ماه ) بهترین ماه ها برای مسافرت هستند.

پرطرفدارترین نمایشگاه های هنگ کنگ | آندیا سیر

پرطرفدارترین نمایشگاه های هنگ کنگ

نمایشگاه های هنگ کنگ طیف وسیعی را تشکیل می دهد ، پرطرفدارترین نمایشگاه های هنگ کنگ  نمایشگاه های الکترونیک، تجهیزات پزشکی و طلاوجواهرات است که هر ساله گردشگران زیادی از کشورمان در آن شرکت می کنند. از طرفی هم کیفیت نمایشگاه هایی که در هنگ کنگ برگزار می شود به مراتب بالاتر از دیگر کشورهای شرقی است . انواع جشن ها و فستیوال های هنری  در هنگ کنگ که علاوه بر جشن های چینی ، جشن هایی که ریشه ویتنامی دارند نیز برگزار می شود  که از جمله می توان به جشن میانه پاییز اشاره کرد. این جشن ها هر ساله گردشگران بسیاری را به سمت هنگ کنگ سرازیر می کند .

در هنگ کنگ جاذبه های گردشگری فراوان یافت می شود اما اگر می خواهید از جاذبه های شهری هنگ کنگ بیشترین لذت را ببرید بهتر است در نیمه اول سال به این شهر سفر کنید تا بتوانید بدون نگرانی از تغییرات آب و هوایی از سفر خود لذت ببرید .

در مورد تورهای هنگ کنگ بیشتر بدانیم

در مورد تورهای هنگ کنگ بیشتر بدانیم| آندیا سیر

توجه داشته باشید که برای سفر با تور هنگ کنگ شما باید میان هزینه ها ؛ ماه های سال و نمایشگاه و فستیوالی که می خواهید در آن شرکت کنید توازنی ایجاد کنید و بهترین ترکیب را برای سفر خود انتخاب کنید . مسلما مسئولین شهر فستیوال ها و نمایشگاه مهم را در نیمه اول سال برگزار می کنند تا زمان بهتری برای گردشگران و تجار باشد اما در هر حال نمی توان این موضوع را به کل نمایشگاه ها تعمیم داد و افرادی که قصد بازدید از نمایشگاه های هنگ کنگ را دارند و سفر خود را بر مبنای تجارت با شرکت های شرقی انجام می دهند باید قبول کنند که برخی از هزینه ها اجتناب ناپذیر است اما در حالت کلی اگر سفر تجاری افراد با برنامه و هدف مشخصی انجام پذیرد هزینه ها می تواند کاهش یابد .

تورهای تجاری هنگ کنگ در سال های اخیر در کشور ما طرفداران خود را پیدا کرده است و هر ساله بر تعداد این افراد افزوده می شود .  تور هنگ کنگ فرصت خوبی برای تعامل با تجار شرقی و بستن قرارداد های سود آور برای تجار ایرانی است . شاید در شهر هنگ کنگ هزینه ها بالاتر از برخی شهر ها و کشورهای شرقی باشد اما شما می توانید در کنار بازدید از نمایشگاه ها و پیشبرد اهداف تجاری خود از جاذبه های شهری، غذاها و جشن های ملی لذت ببرید . هنگ کنگ شهر فرصت هاست . سفر به هنگ کنگ را در برنامه خود قرار دهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید!