کلیسا نوتردام مونترال کانادا

5/5

آنچه در مطلب میخوانید:

کلیسا نوتردام مونترال کانادا | مناطق گردشگری کانادا

کانادا کشوری زیبا با مردمی مهربان که جاذبه‌های گردشگری طبیعی متنوع و بی‌نظیری دارد مقصد ایده‌آلی برای همه‌ی سلیقه‌ها در تور کانادا است. کانادا کشوری پهناور است که شهرهایی پیشرفته و زیبا و مناظر طبیعی متنوع و فوق‌العاده، از کوهستان های پر برف‌و‌یخ یوکان، سواحل شرقی و کوهستان‌های کلگری گرفته تا جنگل‌های بارانی ونکوور را دارد.

کلیسا نوتردام مونترال کانادا که با نام اصلی کلیسا نوترادام باسیلیکا شناخته می گردد، این بنا که یکی از پربازدیدترین و توریستی ترین جاذبه های شهر مونترال به شمار می آید در کنار بندر قدیمی شهر مونترال قرار گرفته که امکان دسترسی به جاذبه‌های دیگر از جمله ساختمان زیبای شهرداری مونترال، بخش قدیمی شهر، بندر مونترال، رستوران ها و فروشگاه های توریستی و بسیاری موارد دیگر را امکان پذیر می کند.

کلیسا نوتردام مونترال کانادا | مناطق گردشگری کانادا

کلیسا نوتردام مونترال یکی از رمانتیک ترین مکان های در کل دنیا در تور کانادا می باشد که در خیابان 110 غربی نوتردام و در نبش خیابان saint sulpice و در روبرو میدان Darmes شهر مونترال قرار دارد.همچنین مدرسه علمیه saint sulpice نیز در کنار این کلیسا قرار دارد.

یک کلیسا و قصر سلطنتی واقع در منطقه قدیم شهر مونترال می باشد که به سبک گوتیک معماری گردیده است که دارای فضای داخلی بسیار رنگین و با عظمت و شکوه می باشد و یکی از بهترین جاذبه ها گردشگری شهر مونترال و همچنین در سقف کلیسا رنگ بندی ابی پر رنگ را بهمراه ستاره های طلایی خواهید دید و در بقیه قسمت ها ترکیب رنگ های آبی ، قرمز ، ارغوانی ، لاجوردی ، طلایی و … را می بینید. در این کلیسا صد ها منحنی چوبی پیچیده و چندین مجسمه مذهبی بسیار زیبا و دیدنی وجود دارد.

کلیسا نوتردام مونترال کانادا | مناطق گردشگری کانادا

در این کلیسا نمایشی وجود دارد بنام “و همچنین آنجا روشن بود”  که نمایشی همراه با نورپردازی و صدا است که بیانگر تاریخ این کلیسا می باشد. در کلیسا نوتردام مونترال اجرای موسیقی بصورت کر برگزار می شود که توسط شهروندان این شهر در ماه دسامبر و در حوالی کریسمس این مراسم موسیقیایی با اوج استقبال خود مواجه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید!