برج ایفل (Eiffel tower)

5/5

آنچه در مطلب میخوانید:

برج ایفل (Eiffel tower)| مناطق گردشگری اروپا

پاریس از مهم ترین شهرهای اقتصادی اروپا است. پاریس یکی از زیباترین شهرهای دنیاست، زیباترین موزه ها، پارک ها و ساختمان ها در پاریس قرار دارند و سالانه حدود 45 میلیون نفر به این شهر زیبا سفر می کنند و لحظات خاطره انگیزی برای خود رقم می زنند. پاریس دارای فرهنگ قوی و پیشینه غنی می باشد و از هر لحاظ، تحصیل، علم، تفریح، امکانات، سیاست، مد و رسانه موفق ظاهر شده است.

 از مهم­ترین جاذبه های گردشگری این شهر رویایی در تور اروپا ، برج ایفل می باشد. برج ایفل نماد شهر پاریس و یکی از عجایب هفت گانه دنیا است. غیر ممکن است شخصی برای تفریح و گردش به فرانسه مسافرت کند اما از برج ایفل دیدن نکند.

برج ایفل (Eiffel tower)| مناطق گردشگری اروپا
برج ایفل (Eiffel tower)| مناطق گردشگری اروپا

برج ایفل با ارتفاع حدود 324 متر بلندترین برج کشور فرانسه است که در میدان شان‌دومارس در نزدیکی رود سن در شهر پاریس قرار دارد و تا سال 1930 میلادی، این برج، بلندترین برج دنیا به شمار می رفت. برج ایفل برای بزرگداشت صدمین سالگرد انقلاب فرانسه ساخته شد و نام آن نیز از سازنده اش یعنی گوستاو ایفل گرفته شده است که ساخت آن در سال 1887 آغاز و در سال 1889 میلادی پایان یافته است و حدود سیصد کارگر به مدت دو سال و دو ماه متوالی رو آن کار کرده اند.

برج ایفل (Eiffel tower)| راهنمای گردشگری اروپا

پاریس اصلی ترین جاذبه گردشگری فرانسه در تور اروپا است، این شهر مملو از زیبایی است. پاریس را می توان شهر مد و فرهنگ نیز نامید. برج ایفل به عنوان یکی از برج های مشهور و قابل تامل دنیا شهرت دارد و بسیاری از مردم جهان دوست دارند از نزدیک پاریس را ببینند، در خیابان های آن قدم بزنند و در کافه هایش قهوه بنوشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با یک کلیک تماس بگیرید!